مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 17:302023-02-28سياسي

اگر ایران قصد افزایش غنی سازی داشته باشد علنی انجام می دهد


تردیدی نیست که اگر ایران بخواهد افزایش غنی سازی را داشته باشد همان طور که پیشتر نیز اقدام کرده، نیت خود را اعلام می کند و در این رابطه نیاز به مخفی کاری نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی در گفت وگو با شبکه پرس تی وی به مسائل مرتبط با معادله اتمی ایران و پیشرفت های کشورمان در این حوزه و البته تنش ها در روابط ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی و کشورهای غربی، با محوریت مساله اتمی ایران پرداخت.

در ابتدا این گفت گو بهروز کمالوندی، با اشاره به گزارشات رافائل گروسی در مورد پرونده اتمی کشورمان اشاره کرد: متأسفانه رویکردی که دبیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارشات خود به کار می گیرد لزوماً فنی نیست و شاهد اتخاذ رویه های سیاسی نیز در این رابطه هستیم.

در واقع مساله اتمی ایران یکی موضوع فنی است اما اهداف گزارش های آژانس بین المللی انرژی اتمی در این رابطه بعضاً سیاسی است.

البته که آژانس تا زمانی که تحقیقات فنی خود را به پایان نرسانده دبیر کل آن نیز نباید در مورد برخی مسائل موضع گیری کند که البته ما در گذشته و در مدت اخیر در چندین مورد شاهد خلاف این موضوع بوده ایم.

به نظر من بعضاً آژانس بین المللی انرژی اتمی عامدانه برخی استدلال های منطقی و فنی ما را در مورد مسائل مرتبط با برنامه هسته ای کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر ایران قصد افزایش غنی سازی داشته باشد علنی انجام می دهد

اگر ایران قصد افزایش غنی سازی داشته باشد علنی انجام می دهد