مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 17:052023-02-28فرهنگي

«شتر و آسیابان» به فرانسه رفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، «شتر و آسیابان» عنوان مجموعه ای از سه فیلم کوتاه عروسکی پویانمایی شامل «جایگزین»، - مجموعه پویانمایی شتر و آسیابان به بخش مسابقه مخاطبان بزرگسال بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم سینمای آسیایی وزوول کشور فرانسه راه پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شتر و آسیابان عنوان مجموعه ای از سه فیلم کوتاه عروسکی پویانمایی شامل جایگزین ، کشاورز و ربات و سپید بالان به کارگردانی عبدالله علیمراد است که به ترتیب در سال های 2003، 2011 و 2022 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شیوه استاپ موشن تولید شده است.

مجموعه شتر و آسیابان با مخاطب قراردادن کودکان و بزرگسالان جلوه خاصی از ارتباط میان فناوری، پیشرفت و آلوده گی کره زمین را زیر سوال می برد.

به گفته توزیع کننده فرانسوی که امتیاز این سه فیلم را در کشور فرانسه دریافت کرده است، اکران عمومی این مجموعه از 30 آذر 1401 (21 دسامبر 2022) در فرانسه آغاز شد.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم سینمای آسیایی وزوول از 9 تا 16 اسفند 1401 (28 فوریه تا 7 مارس 2023) در شهر وزوول کشور فرانسه در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شتر و آسیابان» به فرانسه رفت

«شتر و آسیابان» به فرانسه رفت