مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 16:472023-02-28ورزشي

بیمه دات کام حامی رسمی باشگاه پرسپولیس شد


قرارداد اسپانسرینگ بین شرکت بیمه دات کام و باشگاه پرسپولیس با حضور رضا درویش مدیرعامل و مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و نادر حجازیان رییس هیئت مدیره و بهاره شریفیون مدیر عامل بیمه دات کام در محل این شرکت رونمایی و به امضای طرفین رسید.

- بیمه دات کام که فصل گذشته نیز حامی مالی پر طرفدارترین باشگاه آسیا بود، برای فصل جدید و قرارداد اسپانسرینگ تازه ای که با باشگاه به امضاء رسانده، برنامه های ویژه ای را در نظر گرفته است.

شریفیون مدیرعامل شرکت بیمه دات کام با اشاره به توافقات صورت گرفته اعلام کرد : در قرارداد جدید سعی شده با حفظ توافقات فصل قبل، شرایط ویژه تری را برای هواداران پرشمار پرسپولیس فراهم کنیم تا علاوه بر دریافت خدمات بیمه ای ویژه ای که مورد تاکید مدیران باشگاه بوده است، بتوانند سهمی در ایجاد درآمد برای باشگاه محبوب خود داشته باشند.

در طرح هایی که به باشگاه ارائه کردیم و با تاکید ویژه مدیران باشگاه بر ایجاد منفعت برای هواداران، بنا داریم طرح های بیمه هواداری را به آنها ارائه کنیم که این طرح ها علاوه بر ارائه خدمات متنوع بیمه ای با بهترین قیمت که تنها برای هواداران باشگاه پرسپولیس در نظر گرفته شده است، به شکل کاملاً هوشمند و سیستماتیک بخش قابل توجهی از درآمد حاصل از فروش انواع بیمه هواداری را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه دات کام حامی رسمی باشگاه پرسپولیس شد

بیمه دات کام حامی رسمی باشگاه پرسپولیس شد