مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 16:452023-02-28اقتصادي

احداث مجتمع اداری شهرستان مروست در اولویت قرار دارد


معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: به عنوان پایلوت در استان، احداث و استقرار مجتمع اداری شهرستان مروست در اولویت قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلال عرب خردمند سه شنبه در نشست هماهنگی و تبادل نظر در خصوص استقرار مجتمع های اداری در شهرستان ها، به بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص استقرار مجتمع های اداری در شهرستان ها اشاره کرد و اظهار داشت: هدف از تشکیل این نشست هم افزایی در خصوص اجرای مفاد ابلاغی این بخشنامه در استان است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، ارایه خدمات در کمترین زمان به ارباب رجوع را از مزیت های مجتمع اداری دانست و بیان کرد: استقرار مجتمع اداری در شهرستان مروست باید به صورت پایلوت و نمونه در استان صورت گیرد.

عرب خردمند بر تبادل بخشنامه ها میان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و استانداری یزد تاکید کرد و گفت: در خصوص مجتمع ادارات در شهرستان ها باید فلوچارتی تهیه و روند کار مشخص شود.

مصطفی آخوندی مدیرکل دفتر برنامه‎ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری یزد هم در این نشست به ارایه توضیحاتی در خصوص استقرار مجتمع های اداری در شهرستان ها پرداخت و گفت: استقرار مجتمع اداری در شهرستان های مروست و بهاباد در اولویت قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مجتمع اداری شهرستان مروست در اولویت قرار دارد

احداث مجتمع اداری شهرستان مروست در اولویت قرار دارد