مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 16:252023-02-28سياسي

لزوم فراهم کردن بستر مناظرات دانش آموزی در آموزش و پرورش


رییس جهاد دانشگاهی مازندران در اختتامیه مسابقات مناظرات دانشجویی، اظهار کرد: معتقدم فضای مناظره باید از آموزش و پرورش آغاز شود و این مهم نیاید بیش از این در مقطع دانش آموزی مغفول بماند.

- ایسنا/مازندران رییس جهاد دانشگاهی مازندران در اختتامیه مسابقات مناظرات دانشجویی، اظهار کرد: معتقدم فضای مناظره باید از آموزش و پرورش آغاز شود و این مهم نیاید بیش از این در مقطع دانش آموزی مغفول بماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جهاد دانشگاهی مازندران، محمدرضا شافعیان در اختتامیه مسابقات مناظرات دانشجویی که در دانشگاه مازندران برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام شعبانیه، گفت: امیدوارم برگزاری مسابقات مناظرات دانشجویی از حالت غریبانه خارج و به عنوان یک مطالبه دانشجویی در دانشگاه ها برگزار شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان باید بدانند که هر خواسته به حق را از مجرا و راه قانونی خود مطالبه کنند، افزود: یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها است که این مهم با هدف بصیرت افزایی دانشجویان باید در دانشگاه فعال شود.

رییس جهاد دانشگاهی مازندران با بیان اینکه داشتن مهارت ارائه و بیان خوب، در تصمیم گیری و تصمیم سازی مسئولان نقش مهمی دارد، تصریح کرد: اگر قرار است تحمل نظرهای مخالف را داشته باشیم و اغتشاشات گریبانگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فراهم کردن بستر مناظرات دانش آموزی در آموزش و پرورش

لزوم فراهم کردن بستر مناظرات دانش آموزی در آموزش و پرورش