موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق - كميسيون تلفيق بودجه - استقلال خوزستان - متناسب سازي - هيات مديره باشگاه پرسپوليس - مراسم برترين هاي آسيا - فرمانداري جاسك - هيأت هاي ورزشي - آزمون آزمايشي - نفت آبادان سپاهان - بازيكن تيم فوتبال تراكتور - رضا خضرايي - بهروز ياري - هوش مصنوعي جديد - واترپلوي ايران - گيفت اوربان - بازيگر سريال ستايش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 16:202023-02-28سياسي

راه اندازی 7 کارگاه مهارت آموزی برای زنان سرپرست خانوار توسط بنیاد دست های مهربان


مدیرعامل بنیاد دست های مهربان گفت: این سازمان مردم نهاد در 20 شهر کشور دارای شعبه است و تعداد حامیان آن به 100 هزار نفر می رسد.

- ایسنا/البرز مدیرعامل بنیاد دست های مهربان گفت: این سازمان مردم نهاد در 20 شهر کشور دارای شعبه است و تعداد حامیان آن به 100 هزار نفر می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا یوسفی روز سه شنبه 9 اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه در کرج، گفت: بنیاد دست های مهربان از سال 86 با محوریت حمایت از زنان سرپرست خانوار و کودکان تأسیس شد تا با حمایت های خود به بازگشت زندگی طبیعی جامعه تحت پوشش کمک کند.

یوسفی افزود: به مرور زمان بخش درمان نیز به فعالیت های این نهاد اضافه شد و در حال حاضر با هفت درمانگاه به مددجویان خدمات پزشکی، دندانپزشکی و روانپزشکی ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به هدف این نهاد برای استقلال افراد تحت پوشش، کلاس های آموزشی بنیاد در قالب هفت کارگاه راه اندازی شده که یک کارگاه تولید چرم در کرج، دو کارگاه خیاطی در تهران، یک کارگاه گلیم بافی در کرمانشاه، یک کارگاه تابلوبافی در قم، یک کارگاه قالیبافی در مراغه و یک کارگاه چوب و محصولات رزین هم در شاهرود مستقر شده است.

یوسفی به فعالیت های عمرانی بنیاد دست های مهربان هم اشاره و اعلام کرد: از چند سال پیش مدرسه سازی در مناطق محروم را شروع کردیم و طی این مدت در آذربا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 7 کارگاه مهارت آموزی برای زنان سرپرست خانوار توسط بنیاد دست های مهربان

راه اندازی 7 کارگاه مهارت آموزی برای زنان سرپرست خانوار توسط بنیاد دست های مهربان