مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 16:152023-02-28ورزشي

امکانات لازم برای ورزشکاران خوزستان فراهم شود


استاندار خوزستان بر بسیج شدن همه امکانات دستگاه های استان برای شکل گیری ورزش همگانی در استان تاکید کرد و گفت: مدیران بخش های استان باید امکانات لازم را برای ورزشکاران فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر حسینی محراب ظهر امروز سه شنبه در جلسه شورای ورزش و جوانان استان خوزستان با تأکید بر ضرورت شکل گیری ورزش قهرمانی و همگانی در استان اظهار کرد: همه دستگاه ها برای شکل گیری ورزش همگانی و قهرمانی در خوزستان وارد میدان شوند؛ هیچ دستگاهی در استان نباید وجود داشته باشد که امکاناتش را برای توسعه ورزش همگانی وارد صحنه نکرده باشد.

وی با بیان اینکه برنامه ورزش همگانی در سطح پارک ها و اماکن خوزستان برگزار شود، اضافه کرد: اداره کل تربیت بدنی استان با مدیران تربیت بدنی دستگاه ها جلساتی را تشکیل دهند و ظرفیت های هر دستگاه را وارد صحنه کنند تا همه فرزندان استان در همه شهرها و روستاها از این ظرفیت ها بهره ببرند.

حسینی محراب با عنوان اینکه ورزشکاران قهرمان باید به الگویی برای جوانان خوزستان تبدیل شوند، تاکید کرد: مدیران بخش های استان باید امکانات لازم را برای ورزشکاران فراهم کنند؛ همچنین زمانی که ورزشکاران تکریم شوند، نوجوانان ما به این سمت وسو گرایش پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات لازم برای ورزشکاران خوزستان فراهم شود

امکانات لازم برای ورزشکاران خوزستان فراهم شود