مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 16:152023-02-28سياسي

امسال شاهد کاهش جذب دانشجوی خارجی در کشور بودیم


معاون بین الملل دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با تاکید بر اینکه جذب دانشجوی خارجی نباید دچار وقفه شود، گفت: طبق آمار در سال 2025 تعداد دانشجویان خارجی در جهان به 8 میلیون می رسد که سهم ما از این تعداد 100 هزار نفر است اگر چه امسال شاهد کاهش .

- معاون بین الملل دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با تاکید بر اینکه جذب دانشجوی خارجی نباید دچار وقفه شود، گفت: طبق آمار در سال 2025 تعداد دانشجویان خارجی در جهان به 8 میلیون می رسد که سهم ما از این تعداد 100 هزار نفر است اگر چه امسال شاهد کاهش جذب دانشجوی خارجی بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محسن قمی امروز در مراسم چهاردهمین نشست سراسری معاونان و مدیران بینالملل مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری در دانشگاه پیام نور، با تاکید با ضرورت توجه به رشد علمی کشور اظهار کرد: بنا بر اعتراف آمارها و نشریات آماری رشد علمی و فناوری کشور در 44 سال گذشته بی سابقه بوده است.

وی به نقش رهبری در رشد علمی کشور تاکید کرد و گفت: رشد علمی مدیون هدایت مقام معظم رهبری بوده است، به عنوان مثال اولین پارک فناوری به دستور ایشان در اصفهان ایجاد شد و تأکیدات ایشان باعث رشد جنبش های نرم افزاری و همچنین اسناد بالادستی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال شاهد کاهش جذب دانشجوی خارجی در کشور بودیم

امسال شاهد کاهش جذب دانشجوی خارجی در کشور بودیم