مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 16:122023-02-28اجتماعي

پاکسازی ورودی و خروجی های نهاوند در روز طبیعت


رییس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند از پاکسازی ورودی و خروجی های نهاوند روز 20 اسفندماه با مشارکت گروه های مردمی خبر داد.

- عزیز قیاسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به منظور پاکسازی ورودی و خروجی های شهری و  مراکز گردشگری از آلاینده های محیطی پویش پاکسازی طبیعت روز 20 اسفند با مشارکت گروه های مردم نهاد و دستگاه های اجرایی برگزار می شود.

  وی با بیان اینکه این طرح با توجه به نزدیکی بهار طبیعت و ایجاد نشاط بیشتر در فضای محیطی انجام می شود گفت: با توجه به اینکه نهاوند در گذرگاه ارتباطی غرب کشور قرار گرفته و مسافران زیادی از آن عبور کرده و یا وارد آن می شوند وجود محیطی زیبا و دلنشین می تواند جاذبه های بیشتری برای گردشگری شهرستان فراهم کند.

رییس اداره محیط زیست نهاوند افزود: کار پاکسازی ورودی و خروجی های شهر نهاوند در سه محور نهاوند به شهرهای ملایر، کرمانشاه و بروجرد انجام می شود و ما با همکاری گروه های مردم نهاد و دستگاه های اداری به ویژه شهرداری اقدام به جمع آوری زباله هایی که چهره محیط را زشت و آلوده کرده اند می کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری نهاوند و اداره راهداری مسئول جمع آوری نخاله ها در مبادی ورودی و یا کنار جاده های ارتباطی را عهده دار شده اند اضافه کرد: در این زمینه مقرر شده اداره راهداری به منظور ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی ورودی و خروجی های نهاوند در روز طبیعت

پاکسازی ورودی و خروجی های نهاوند در روز طبیعت