مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 15:302023-02-28اقتصادي

هفته آینده پیاز ارزان می شود/ قیمت خرید تضمینی گندم تغییر نکرده است


معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه یکی از دلایلی که منجر به افزایش قیمت پیاز شد ارزان بودن پیاز در سال گذشته بود، گفت: خوشبختانه در حال حاضر صادرات اقلام سبزی و صیفی محدود شده و امیدواریم در هفته آینده قیمت ها کاهش یابد.

- معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه یکی از دلایلی که منجر به افزایش قیمت پیاز شد ارزان بودن پیاز در سال گذشته بود، گفت: خوشبختانه در حال حاضر صادرات اقلام سبزی و صیفی محدود شده و امیدواریم در هفته آینده قیمت ها کاهش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا مهاجر در حاشیه اولین کنگره ملی مراکز جهاد کشاورزی در پاسخ به این سوال چرا پیاز همچنان ارزان نشده است؟ گفت: یکی از دلایلی که منجر به افزایش قیمت پیاز شد ارزان بودن پیاز در سال گذشته بود که باعث شد کشاورزان کمتر پیاز بکارند.

موضوع دیگر نیز این بود که صادرات اقلام سبزی و صیفی را ممنوع نکردیم و با توجه به اختلاف قیمت ارز قیمت زیادی از پیاز صادر شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر صادرات این اقلام محدود شده و امیدواریم در هفته آینده قیمت ها کاهش یابد.

البته واردات هم انجام می شود.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی به وضعیت تولید گندم اشاره کرد و گفت:حدود 5 میلیون و 900 هزار هکتار اراضی زیرکشت گندم داریم که از این میزان حدود یک می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته آینده پیاز ارزان می شود/ قیمت خرید تضمینی گندم تغییر نکرده است

هفته آینده پیاز ارزان می شود/ قیمت خرید تضمینی گندم تغییر نکرده است