مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 15:252023-02-28سياسي

تشریح مهمترین مصوبات مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بودجه سال 1402


رییس مجمع نمایندگان شهرستان های استان تهران گفت: افزایش 20 درصدی عوارض خروج از کشور در سال آینده با مخالفت مجلس مواجه شد و در نهایت حذف شد.

- ایسنا/تهران رییس مجمع نمایندگان شهرستان های استان تهران گفت: افزایش 20 درصدی عوارض خروج از کشور در سال آینده با مخالفت مجلس مواجه شد و در نهایت حذف شد.

حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی ، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ، مهمترین مصوبات مجلس شورای اسلامی را در جریان بررسی بودجه سال 1402 اعلام کرد و خاطرنشان کرد: در جهت حمایت از کشاورزی ، 85 درصد هزینه های مربوط به توسعه روش های آبیاری نوین، بازسازی و نوسازی قنوات و احداث سدهای معیشتی انتقال آب از طریق لوله به مزارع ؛ به عنوان کمک بلاعوض توسط دولت در قالب بودجه سالانه تأمین و پرداخت می شود.

رییس مجمع نمایندگان شهرستان های استان تهران افزود: مجلس با افزایش دو درصدی هزینه صدور پروانه ساختمانی اعم از مسکونی ، صنعتی و تجاری مخالفت کرد.

نوش آبادی در خصوص موضوع خودرو گفت: با تصمیم مجلس، عرضه خودرو در بازار بورس ، به قیمت بیش از یک دوم برابر قیمت پایه ممنوع شد؛ برای تاریخ های تحویل عقب تر، قیمت خورد تعدیل می گردد ، شرکت های خودروساز داخلی و عرضه کنندگان خودروهای خارجی بایستی شرایطی برای خودروهای عرضه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح مهمترین مصوبات مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بودجه سال 1402

تشریح مهمترین مصوبات مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بودجه سال 1402