مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 15:202023-02-28اقتصادي

اشتغال برای بیش از 15 هزار زن سرپرست خانوار بهزیستی ایجاد شده است


از ابتدای سال جاری توسط بهزیستی برای بیش از 15 هزار زن سرپرست خانوار در خراسان رضوی زمینه های اشتغال و فعالیت های مولد ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود فیروزی ضمن تاکید بر اینکه از ابتدای سال جاری توسط بهزیستی برای بیش از 15 هزار زن سرپرست خانوار در استان خراسان رضوی زمینه های اشتغال و فعالیت های مولد ایجاد شده است، اظهار کرد: پرداخت وام خوداشتغالی، کاریابی و معرفی به کارفرمایان، معرفی به مراکز فنی حرفه ای، تأمین سرمایه کار بلاعوض و… شرایط و موقعیت های پایداری را جهت خودکفایی نسبی و ایجاد اشتغال برای خانوارهای تحت حمایت ایجاد کرده است.

کمک به بهبود شرایط زندگی خدمت گیرندگان و دسترسی آنان به سطح مناسب زندگی با پرداخت کمک های نقدی جهت تأمین هزینه های ضروری زندگی، درمان، مسکن و… نیز انجام می گیرد.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در خصوص پرداخت وام بلاعوض به عنوان سرمایه شغلی به زنان سرپرست خانوار گفت: برنامه آماده سازی شغلی مبتنی بر آموزش های کاربردی در زمینه ارتقای دانش و مهارت های کارآفرینی، کسب و کار و مهارت های شغلی است.

بر این اساس آن دسته از خدمت گیرندگان که شرایط اشتغال را دارا هستند، طی مدت زمان محدود از آموزش های لازم بهره مند شده و آماده حضور در بازار کار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال برای بیش از 15 هزار زن سرپرست خانوار بهزیستی ایجاد شده است

اشتغال برای بیش از 15 هزار زن سرپرست خانوار بهزیستی ایجاد شده است