مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 15:002023-02-28سياسي

رزمایش مدافعان آسمان ولایت 1401، میدان رزم واقعی است


جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 1401 یک میدان رزم واقعی برای نیروی هوایی است تا بتواند به اهداف مورد نظر دست پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی) مبنی بر واقعی بودن رزمایش ها، تدابیر ستادهای بالاتر در خصوص انجام رزمایش ها ابلاغ شده است.

بنابراین عزیزانی که مسئولیت برگزاری رزمایش ها را به عهده داشتند، ملاحظات و تدابیر لازم را لحاظ کردند، نقش هر نیروی مشخص شده و بر طبق آن مراحل مختلف انجام می شود.

وی با اشاره به طراحی این رزمایش بر اساس تهدید و سناریوی تهدیدات محتمل در مناطق حساس و حیاتی کشور گفت: این رزمایش برای ارزیابی سامانه پدافندی در مجموعه نیروی هوا فضای سپاه پاسداران و همچنین پدافند هوایی کشور برگزار شد.

با توجه به یک پارچه بودن شبکه پدافندی هوایی کشور تحت نظارت و هدایت قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور و به دلیل هواپایه بودن تهدیدات نیروی هوایی در نقش نیروی نارنجی در این رزمایش انتخاب شد.

نیروی هوایی در این رزمایش بر اساس سناریوی تهدیدات، طراحی لازم را برای حمله به مراکز حیاتی و حساس انجام داد تا سامانه های مستقر و سامانه های نظارتی و مراقبتی و سایت های مختلف مورد ارزیابی قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش مدافعان آسمان ولایت 1401، میدان رزم واقعی است

رزمایش مدافعان آسمان ولایت 1401، میدان رزم واقعی است