مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 14:502023-02-28بين الملل

تداوم نبرد نیروهای عراقی با داعش و به خاک افتادن 4 سرکرده داعش


مقام نظامی ارشد عراقی از تداوم حملات علیه تکفیری ها در این کشور خبر داد و به موفقیت های انجام شده در این زمینه اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل ازخبرگزاری عراقی ناس، یحیی رسول سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از جزییات حمله علیه داعش خبر داد که به کشته شدن 17 تکفیری منجر شد.

وی افزود که عملیات نظامی علیه داعش همچنان ادامه دارد و فرماندهی عمیات مشترک با فعالیت های سریع و تمرکز بر تلاش های اطلاعاتی توانست موفقیت بزرگی را رقم بزند.

یحیی رسول تصریح کرد: دو روز پیش یک عملیات ویژه پنهانی با نظارت فرمانده کل قوا صورت گرفته است که از مدت ها پیش برنامه ریزی شده بود و نیروهای دستگاه مبارزه با تروریسم به یک عملیات نظامی در صحرای عکاشات واقع در امتداد غربی عراق دست زدند که منجر به قتل مجموعه کاملی از تروریست ها شامل 17 عنصر از جمله 4 فرمانده رده اول شد.

سرتیپ رسول در رابطه با اوضاع دیالی و حمرین و خلأ امنیتی در این مناطق هم اعلام کرد که داعش تفاوتی بین دین و مذهب و قومیت قائل نیست و از بحران ها تغذیه می کند و تفاهم نامه ها و هماهنگی های مختلفی میان نیروهای نظامی عراق و وزارت پیشمرگه صورت گرفته است که تا نیروهای مشترکی خلأ امینتی در این این مناطق را پوشش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم نبرد نیروهای عراقی با داعش و به خاک افتادن 4 سرکرده داعش

تداوم نبرد نیروهای عراقی با داعش و به خاک افتادن 4 سرکرده داعش