مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 14:482023-02-28اقتصادي

اختصاص 5 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت های تالاب بین المللی کانی برازان مهاباد


رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری مهاباد گفت:پنج میلیارد ریال برای زیرساخت های گردشگری تالاب بین المللی کانی برازان شهرستان مهاباد اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر صدفی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مهاباد اظهارداشت: به منظور ساخت راه دسترسی و احداث اماکن سرپوشیده اسکان موقت گردشگران و علاقمندان به تالاب بین المللی کانی برازان این شهرستان پنج میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل زیرساختهای گردشگری تالاب این شهرستان اختصاص یافت که هزینه خواهد شد.

وی افزود: جمعی ازکارشناسان حوزه گردشگری و محیط زیست، از تالاب بین المللی کانی برازان مهاباد بازدید کردند تا اولویت های مهم حوزه گردشگری این تالاب را بررسی کنند.

  رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مهاباداظهار کرد: درصورت مهیاشدن مکان هایی برای اسکان گردشگران به ویژه در فصل های زمستان و بهار که تالاب کانی برازان میزبان هزاران قطعه پرنده مهاجر و بومی است، بر تعداد گردشگران این جاذبه گردشگری افزوده می شود.

وی، با اشاره به نقش جوامع محلی و انجمن های محیط زیستی روستاهای همجوار تالاب کانی برازان گفت: برای تقویت زیرساخت های گردشگری این تالاب بین المللی با انجمن ها و تشکل ها محیط زیستی پیرامون آن، هماهنگی و همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 5 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت های تالاب بین المللی کانی برازان مهاباد

اختصاص 5 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت های تالاب بین المللی کانی برازان مهاباد