مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 14:202023-02-28دانش

دانشگاه ها بدون اجازه وزارت علوم مهمان خارجی دعوت نکنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید حدادی اصل امروز در همایش معاونان بین الملل سراسر کشور که در دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است، - قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل با تاکید بر اینکه دانشگاه ها اجازه ندارند بدون هماهنگی مرکز همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم، مهمان خارجی دعوت و یا میهمان اعزام کنند، گفت: در غیر اینصورت مسولیت تبعات آن با دانشگاه ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید حدادی اصل امروز در همایش معاونان بین الملل سراسر کشور که در دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است، گفت: یکی از مسائل عمده ما، با مراجع ذیربط در بحث صدور ویزا و اقامت دانشجویان خارجی است که برای آن جلساتی نیز برگزار کردیم و در پی حل مشکلات آن هستیم.

معمولاً صدور ویزا برای این دانشجویان دو هفته زمان می برد.

صدور اجازه خروج کمی با سختی برای آن ها انجام می شود که با توجه به مساعدت دولت، قرار است این مهم با رایزنی هایی که صورت گرفته، تسهیل شود.

وی افزود: یک حوزه دیگر که بر روی آن در بخش بین الملل کار می شود، حوزه دانشجویی و تبادل اساتید با خارج از کشور است.

به غیر از رژیم صهیونیستی که ذات و ماهیت آن زیر سوال است و انگلستان که متأسفانه در حق ما کم لطفی می کند، با بقیه کشور ها ارتباط داشته و تبادل استاد داریم، اما اسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها بدون اجازه وزارت علوم مهمان خارجی دعوت نکنند

دانشگاه ها بدون اجازه وزارت علوم مهمان خارجی دعوت نکنند