مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 14:202023-02-28سياسي

مراسم تجلیل از پدر زبانشناسی توحیدی برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با فرارسیدن اعیاد مبارکه شعبانیه، به پاس یک عمر مجاهدت و تلاش علامه سید محمدعلی الحسینی قائم مقامی، مؤلف، - آیین نکوداشت و تجلیل از مقام و شخصیت علمی نویسنده، محقق، فیلسوف، مترجم و پدر زبانشناسی توحیدی علامه الحسینی در خانه فرهنگ آیه منطقه 5 برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با فرارسیدن اعیاد مبارکه شعبانیه، به پاس یک عمر مجاهدت و تلاش علامه سید محمدعلی الحسینی قائم مقامی، مؤلف، محقق، فیلسوف شهیر و پدر زبان شناسی توحیدی، آیین تجلیل و نکوداشت از مقام علمی و عملی وی، به اهتمام سازمان شهرداری تهران در خانه فرهنگ آیه برگزار شد.

علامه سید محمدعلی الحسینی قائم مقامی متولد 1319 شمسی، نویسنده، دانشمند فلسفه اسلامی، نظریه پرداز برجسته و مبدع زبان شناسی توحیدی، پروفسوری صاحب نام و دارای دکترای فلسفه و زبان شناسی تطبیقی در سال 1979 میلادی از دانشگاه سنت اندروز است.

علامه الحسینی که شاگردان پرشماری را تربیت کرده و کتب ایشان در دانشگاه و حوزه در حال تدریس و تحصیل است، از بدو انقلاب شکوهمند اسلامی استاد برجسته دانشگاه های تهران، تربیت مدرس، تربیت معلم، امام صادق (ع)، شهید مطهری، اراک، دانشگاه آزاد اسلامی و… بوده و سالیانی طولانی مترجم رهبر معظم انقلاب از دوران ریاست جمهوری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تجلیل از پدر زبانشناسی توحیدی برگزار شد

مراسم تجلیل از پدر زبانشناسی توحیدی برگزار شد