مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 14:202023-02-28سياسي

در برخی مناطق شهرستان بهار کمبود فضای آموزشی محسوس است


در برخی از مناطق شهرستان بهار کمبود فضای آموزشی محسوس است و براساس سیاست ها باید این نیاز مرتفع شود.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان بهار گفت: در برخی از مناطق شهرستان بهار کمبود فضای آموزشی محسوس است و براساس سیاست ها باید این نیاز مرتفع شود.

روح الله نباتی در شورای آموزش و پرورش شهرستان بهار، با تأکید بر اجرای عدالت در سطح روستاها افزود: برخی از مدارس روستایی وضعیت مناسبی ندارند و دارای حداقل امکانات هستند که باید به این مدارس توجه ویژه ای شود.

وی همچنین از کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش شهرستان بهار در استان همدان خبر داد و گفت: شهرستان بهار در بسیاری از مؤلفه ها از جمله تعداد افراد تحت پوشش بیمه روستاییان و عشایر و ثبت اشتغال نیز دارای رتبه های برتر استان است که این امر نشان از اقدامات و کار و تلاش شهرستان بهار دارد.

فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه از انجام 9480 مترمربع ایزوگام مدارس این شهرستان با اختصاص قیر رایگان خبر داد، ادامه داد: در برخی از مناطق شهرستان بهار کمبود فضای آموزشی محسوس است و براساس سیاست ها باید این نیاز مرتفع شود.

وی خواستار جذب بودجه از اعتبارات متمرکز از پایتخت شد و تصریح کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات و نیاز بالای شهرستان، باید مبالغی از منابع ملی و بودجه های متمرکز از وزارتخانه ها جذب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در برخی مناطق شهرستان بهار کمبود فضای آموزشی محسوس است

در برخی مناطق شهرستان بهار کمبود فضای آموزشی محسوس است