مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 14:102023-02-28اقتصادي

آمادگی برای استقرار بستر دانش نوین صنعتی در واحدهای تولیدی خوزستان


رییس اتاق بازرگانی اهواز استفاده از دانش های نوین و بکارگیری اینترنت اشیاء را مولفه های ورود به انقلاب صنعتی چهارم در صنایع کشور عنوان کرد و گفت: - ایسنا/خوزستان رییس اتاق بازرگانی اهواز استفاده از دانش های نوین و بکارگیری اینترنت اشیاء را مولفه های ورود به انقلاب صنعتی چهارم در صنایع کشور عنوان کرد و گفت: توجه به این مولفه ها باعث کاهش هزینه تمام شده تولید و همچنین مزیت رقابت پذیری در بازارهای صادراتی خواهد شد.

شهلا عموری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بکارگیری فناوری و نوآوری به بستری برای رقابت بسیاری از کشورهای دنیا تبدیل شده است و در این زمینه استان خوزستان به عنوان یک استان صنعتی که ریشه فعالیت های آن به یک قرن گذشته بر می گردد، باید عرصه جدیدی از فعالیت های صنعتی مبتنی بر توانمندی های بخش خصوصی را شاهد باشد و از این فناوری ها و نوآوری ها بهره مند شود.

وی با بیان اینکه هزینه تمام شده تولید برای صنعت بسیار بالا است، افزود: این موضوع توانمندی محصولات ایرانی تولید شده در استان خوزستان را علی رغم داشتن صنایع بزرگ برای حضور در بازارهای صادراتی تحت تاثیر قرار داده است.

رییس اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به یکی دیگر از مشکلات تولید در خوزستان گفت: محدودیت های استفاده از انرژی بیش از هر زمان دیگری، واحدهای صنعتی استان خوزس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برای استقرار بستر دانش نوین صنعتی در واحدهای تولیدی خوزستان

آمادگی برای استقرار بستر دانش نوین صنعتی در واحدهای تولیدی خوزستان