مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 14:102023-02-28سياسي

استخدام سگ های رباتیک در «ایستگاه نیروی فضایی آمریکا»


ویدئوی جدیدی که از یک سگ رباتیک منتشر شده است، نشان می دهد که «ایستگاه نیروی فضایی کیپ کاد» این فناوری را در فعالیت های روزمره خود به کار گرفته است.

- ویدئوی جدیدی که از یک سگ رباتیک منتشر شده است، نشان می دهد که ایستگاه نیروی فضایی کیپ کاد این فناوری را در فعالیت های روزمره خود به کار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فوربس، ایستگاه نیروی فضایی کیپ کاد (Cape Cod Space Force Station)، به تازگی یک سگ نگهبان رباتیک را معرفی کرده است.

این سگ رباتیک که از نظر فنی به عنوان وسیله نقلیه زمینی بدون سرنشین شناخته می شود، دارای تعدادی حسگر است که به آن امکان می دهند تا اطراف خود را زیر نظر داشته باشد.

این سگ رباتیک توسط شرکت آسیلون رباتیکس (Asylon Robotics) و با همکاری شرکت بوستون داینامیکس (Boston Dynamics) ساخته شده است که همیشه ویدیوهای جدیدی را از ربات خود موسوم به اطلس (Atlas) در حال انجام دادن بدلکاری های باورنکردنی منتشر می کند.

اگرچه سگ رباتیک نیروی فضایی کیپ کاد نمی تواند پشتک بزند و سلاح حمل کند اما هنوز هم به وضوح گام دیگری به سوی آینده جامعه پر از ربات به شمار می رود.

بوستون داینامیکس در سال 2019، اجازه استفاده از ربات های چهارپای خود با نام مستعار اسپات (Spot) را برای شرکت های خصوصی صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام سگ های رباتیک در «ایستگاه نیروی فضایی آمریکا»

استخدام سگ های رباتیک در «ایستگاه نیروی فضایی آمریکا»