مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 13:562023-02-28سياسي

ارائه خدمات بیمارستان سیار احسان روزانه به 400 نفر در هلیلان


معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام از ارائه خدمات روزانه به 400 نفر در هلیلان خبر داد.

- یدالله عزیزی معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) عصر امروز در گفت ئوگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: با استقرار بیمارستان سیار بنیاد احسان در منطقه محروم هلیلان روزانه به بیش از 400 نفر در زمینه های مختلف پزشکی ارائه می شود.

وی افزود: این بیمارستان با تمام تجهیزات پزشکی از جمله دندان پزشکی، آزمایشگاه،داروخانه، بستری، چشم پزشکی، شنوایی، اطفال و داخلی در حال ارائه خدمت رایگان به مردم عزیز شهرستان هلیلان است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، با بیان اینکه روزانه بیش از 400 نفر پذیرش و خدمات مختلف پزشکی رایگان دریافت می کنند، افزود: این بیمارستان 25 تخت بستری دارد.

عزیزی ضمن تشکر از همکاری بسیار خوب دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای ارائه خدمت پزشکی و درمانی این بیمارستان به مردم این منطقه، تصریح کرد: خوشبختانه همکاری خوبی بین دانشگاه علوم پزشکی استان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در زمینه ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مردم استان وجود دارد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بی منت و با تمام توان در زمینه خدمت به مناطق کم برخودار و محرومیت زدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات بیمارستان سیار احسان روزانه به 400 نفر در هلیلان

ارائه خدمات بیمارستان سیار احسان روزانه به 400 نفر در هلیلان