مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 13:502023-02-28پزشكي

محمدی: داروخانه ها مقصر معطلی بیماران نیستند/ کمبودی در تجهیزات پزشکی نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدحیدر محمدی در رابطه با پیش بینی وضعیت تامین دارو و تجهیزات در سال آینده گفت: سال آینده با هیچگونه کمبود تجهیزات مواجه نیستیم و در حال حاضر هم در این حوزه کمبودی نداریم، - رییس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه از همه پزشکان می خواهیم که نسخه الکترونیک برای بیماران بارگذاری کنند گفت: همکاران ما در داروخانه خدمت مضاعفی انجام می دهند که نسخه کاغذی را به نسخه الکترونیک تبدیل می کنند و همین اتفاق منجر به معطلی برخی از بیماران می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدحیدر محمدی در رابطه با پیش بینی وضعیت تامین دارو و تجهیزات در سال آینده گفت: سال آینده با هیچگونه کمبود تجهیزات مواجه نیستیم و در حال حاضر هم در این حوزه کمبودی نداریم، ولی ممکن است ارسال برخی از اقلام به یکسری از مراکز محدود شوند.

رییس سازمان غذا و دارو در این خصوص افزود: مواردی وجود دارد که تولید داخل موجود است، اما تعدادی از افراد به دنبال نوع وارداتی آن هستند که ما در این موارد محدودیت داریم و نمی توانیم هنگامی که تولید داخل است الزام کنیم که تنها نوع وارداتی ارائه شود.

محمدی ضمن اشاره به اینکه خوشبختانه تقریبا بیشتر مشکلاتمان در حوزه دارو رفع شده است، ادامه داد: تنها در چند قلم با کمبود مواجه هستیم که آن هم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدی: داروخانه ها مقصر معطلی بیماران نیستند/ کمبودی در تجهیزات پزشکی نداریم

محمدی: داروخانه ها مقصر معطلی بیماران نیستند/ کمبودی در تجهیزات پزشکی نداریم