مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 13:452023-02-28اقتصادي

500 تخت درمانی در استان بوشهر ایجاد می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: حدود 500 تخت درمانی در استان ایجاد می شود که 180 تخت در بوشهر، 180 تخت در برازجان و حدود 100 تخت در جنوب استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد هادی رستمیان صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سفر رییس جمهور طرح های مهمی در حوزه آب، راه، درمان و… در استان بوشهر افتتاح یا آغاز می شود.

وی اضافه کرد: آب یکی از مهمترین مسائل در استان بوشهر که در این زمینه طرح های مهمی اجرایی شده و از سد سازی و ایجاد آبشیرین کن تا نوسازی و توسعه خطوط انتقال و توزیع آب در دستور کار است.

اجرای طرح توسعه بندر گناوه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح 2 قطعه بزرگراهی با حضور رییس جمهور و هیئت دولت در استان افزود: قطعه کنگان - دوراهک به طول 13 کیلومتر و یکی از قطعات بزرگراه برازجان - اهرم به طول 11 کیلومتر در این سفر افتتاح می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح توسعه بندر گناوه با اعتبار 2 هزار میلیارد تومان خاطرنشان کرد: طرح های توسعه بنادر دیلم و ریگ نیز در سفر رییس جمهور به استان بوشهر اجرایی می شود.

رستمیان با اشاره به توسعه زیرساخت های درمانی استان بیان کرد: 180 تخت در بوشهر، 180 تخت در برازجان و 100 تخت در جنوب استان ساخته می شود که تلاش داریم در جنوب استان 100 تخت دیگر نیز اضافه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 تخت درمانی در استان بوشهر ایجاد می شود

500 تخت درمانی در استان بوشهر ایجاد می شود