مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 13:452023-02-28حوادث

زمین خواری میلیاردی در ارومیه کشف شد


رییس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان از کشف زمین خواری به ارزش 38 میلیارد ریال در ارومیه با عملیات ویژه ماموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ بابک فرشباف در این زمینه اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان در راستای مقابله جدی و بی امان با جرائم اقتصادی و جلو گیری از هدر رفت سرمایه های ملی با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند یک مورد زمین خواری را در ارومیه شناسایی و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در بررسی های میدانی به عمل آمده توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی مشخص شد که فردی با اقدامات غیر قانونی و بدون مجوز 148 متر از اراضی دولتی را با دیوار کشی و حصار کشی به تصرف خود در آورده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان ادامه داد: ماموران پس از بررسی های فنی به عمل آمده و اطمینان از صحت موضوع، ضمن هماهنگی با مرجع قضایی پس از تشکیل پرونده و انعکاس به مراجع ذیربط، نسبت به دستگیری1 متهم اقدام کردند.

وی ارزش تقریبی این اراضی ملی کشف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی 38 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: پس از اقدام سریع و قاطعانه پلیس، نسبت به تخریب و خلع ید زمین مذکور اقدام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین خواری میلیاردی در ارومیه کشف شد

زمین خواری میلیاردی در ارومیه کشف شد