مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 13:402023-02-28ورزشي

بودجه 740 میلیارد تومانی فولاد صحت دارد؟


نماینده باشگاه فولاد می گوید صحبت ها در خصوص هزینه کرد 740 میلیارد تومانی این باشگاه در فصل بیست و دوم فوتبال، شایعه است.

- ایسنا/خوزستان نماینده باشگاه فولاد می گوید صحبت ها در خصوص هزینه کرد 740 میلیارد تومانی این باشگاه در فصل بیست و دوم فوتبال، شایعه است.

سیداحمدپورهاشمی امروز 9 اسفندماه در جلسه شورای ورزش خوزستان که با حضور استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: باشگاه فولاد در حال حاضر یکی از باشگاه هایی است که دارای مجوز حرفه ای از کنفدراسیون آسیا بوده و صاحب یک آکادمی بسیار خوب است و در حال حاضر در رده های سنی پایه در لیگ های کشوری و استانی فعالیت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وی ادامه داد: در باشگاه فولاد دارای مدرسه حرفه ای فوتبال نیز هستیم که 450 بازیکن در رده سنی زیر 13 سال در حال آموزش هستند.

ضمن اینکه یکی از اهدافی که باشگاه فولاد دنبال می کند کشف استعدادها و پرورش آن ها جهت استفاده در تیم بزرگسالان باشگاه است.

همچنین تمام تیم های تیم رده پایه باشگاه صد در صد بومی شده اند و از تمام پتانسیل موجود در استان استفاده می کنیم.

نماینده باشگاه فولاد در واکنش به سؤال استاندار خوزستان مبنی بر اینکه گفته می شود فولاد این فصل 740 میلیارد تومان در لیگ برتر هزینه کرده است و آیا این موضوع صحت دارد؟ گفت: خیر 740 میلیارد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 740 میلیارد تومانی فولاد صحت دارد؟

بودجه 740 میلیارد تومانی فولاد صحت دارد؟