مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 13:312023-02-28اقتصادي

معرفی مسئول تعاونی فروشندگی نفت سفید دلگان به تعزیرات حکومتی


سرپرست اداره صمت شهرستان دلگان گفت: 2 پرونده با تخلفات قاچاق و تقلب در توزیع با مجموع ارزش بالغ بر2میلیارد و 88 میلیون ریال برای تعاونی فروشندگی نفت سفید در بخش مرکزی شهرستان دلگان تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان ابراهیم رضوی امروز در بازدید از عامل فروش نفت سفید دلگان اظهار کرد: در بررسی گزارش های مردمی از بخش مرکزی دلگان به دلیل عدم رضایت از تعاونی فروشندگی نفت سفید، امروز این فروشندگی مورد بازرسی قرار گرفت که نهایتا پس از بررسی های به عمل آمده تخلفات قاچاق و تقلب در توزیع برای این فروشندگی نفت محرز و در همین ارتباط تعداد 2 پرونده تخلف تشکیل شد.

سرپرست اداره صمت شهرستان دلگان در خصوص تخلف، تقلب در توزیع نفت در این فروشندگی بیان کرد: این فروشندگی، باکشیدن کارت سوخت شهروندان از طریق دستگاه کارت خوان در جهت تحویل سهمیه 100 لیتری نفت سفید، مبلغ 15 هزار تومان از حساب مردم کسر اما نفت تحویل مردم نمی شده و مسئول این فروشندگی اقدام به عرضه خارج از شبکه سهمیه نفت مردم می کرده است.

  رضوی افزود: مجموع ارزش پرونده های متشکله به رقم بالغ بر2 میلیارد و 88 میلیون ریال رسیده که پرونده ها برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مسئول تعاونی فروشندگی نفت سفید دلگان به تعزیرات حکومتی

معرفی مسئول تعاونی فروشندگی نفت سفید دلگان به تعزیرات حکومتی