مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 13:202023-02-28حوادث

دستگیری ضاربان شهروند سمنانی


فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری ضاربانی که در یک نزاع با چاقو موجب مجروحیت یک شهروند در این شهرستان شده بودند خبر داد -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از خبرآنلاین، سرهنگ اسدالله ناکینی در گفت وگویی در بیان جزییات این خبراظهار داشت : در پی وقوع یک فقره درگیری و چاقوکشی در یکی از پارک های شهر سمنان که منجر به مجروحیت یکی از شهروندان شده بود ، دستگیری ضارب یا ضاربان در دستورکار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت .

وی افزود : ماموران انتظامی کلانتری 13 سمنان با همکاری عوامل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ، با انجام اقدامات اطلاعاتی ضاربان را شناسایی و پس از هماهنگی قضانی ، طی یک عملیات منسجم و ضربتی در کمتر از 12 ساعت آنها را دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تصریح کرد : متهمان در بازجویی فنی پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کردند.

سرهنگ ناکینی در خاتمه با اشاره به اینکه متهمان سابقه دار بوده و به دفعات مختلف با همین عنوان شرارت دستگیر شده اند خاطرنشان کرد : هر دو نفر ضارب پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری ضاربان شهروند سمنانی

دستگیری ضاربان شهروند سمنانی