مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 13:202023-02-28سياسي

جزییات برنامه 10 ساعته ی نیمه شعبان امسال در ایلام


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزاری برنامه متفاوت 10 ساعته در نیمه شعبان امسال در ایلام خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزاری برنامه متفاوت 10 ساعته در نیمه شعبان امسال در ایلام خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نجفی در گفت وگو با ایسنا، از استان اظهار کرد: همان گونه که در مناسبت های مذهبی، شهادت ها و وفیات ائمه اطهار(ع) بروز و ظهور خوبی در سطح جامعه و اجتماعات مذهبی داریم ، این بروز و ظهور را نیز باید در اعیاد و ایام شادی ائمه اطهار(ع) داشته باشیم چرا که در دین مبین اسلام توجه ویژه ای به شادی و نشاط در جامعه دارد و این مهم در سیره و گفتار و روایات ائمه اطهار(ع) کاملا مشهود است.

وی با تاکید بر اینکه رسانه های معاند و دشمنان که تبلیغات رسانه ای بر علیه ارزش ها و باورهای دینی و انقلابی دارند و تلاش می کنند این چنین در ذهن جامعه جهانی ایجاد کنند که دین اسلام دین غم و اندوه است، تصریح کرد: امسال برنامه ریزی مفصلی برای اعیاد شعبانیه داریم و این جشن به صورت یک همایش بزرگ و جشن عمومی در مرکز استان برگزار خواهد شد که همه اقشار جامعه را در برگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه در استان برنامه ریزی شده است که یک جشنواره بزرگ عمومی به صورت مجموعه ای 10 ساعته از برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برنامه 10 ساعته ی نیمه شعبان امسال در ایلام

جزییات برنامه 10 ساعته ی نیمه شعبان امسال در ایلام