مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 13:202023-02-28سياسي

برگزاری جشن مردمی نیمه شعبان در رشت/ برگزاری مراسم احیا در 80 مسجد و حسینیه


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، از برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در میدان شهدای ذهاب رشت با حضور و مشارکت اصناف و هیئت های مذهبی خبر داد و یادآور شد: - ایسنا/گیلان مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، از برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در میدان شهدای ذهاب رشت با حضور و مشارکت اصناف و هیئت های مذهبی خبر داد و یادآور شد: این جشن به شکل مردمی برگزار می شوند و اصناف در غرفه ها و ایستگاه های صلواتی اقدام به پذیرایی از مردم می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی امروز در نشست خبری برنامه های نیمه شعبان در استان گیلان، ضمن گرامیداشت ولادت منجیان بشریت در این ماه عظیم، اظهار کرد: ماه پر خیر و برکت و مغفرت شعبان زمینه ساز بهره مندی پرنشاط از معنویت و روحانیت ماه رمضان است.

وی سرور و معنویت فردی و اجتماعی اعیاد شعبانیه را فرصتی برای همه انسان ها به ویژه مسلمانان و شیعیان دانست و افزود: به بهانه اظهار عشق و ارادت به موالید نورانی ماه شعبان، به سمت و سوی سیره الهی و انسانی ائمه اطهار(ع) سوق پیدا می کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه میلاد امام حسین(ع) ما را به سمت عبودیت خدا و حیرت و آزادگی و پاسداری از ارزش های الهی و انسانی سوق می دهد، عنوان کرد: تعظیم میلاد امام زین العابدین(ع) نیز ما را به مقام تقرب الی الله هدایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن مردمی نیمه شعبان در رشت/ برگزاری مراسم احیا در 80 مسجد و حسینیه

برگزاری جشن مردمی نیمه شعبان در رشت/ برگزاری مراسم احیا در 80 مسجد و حسینیه