مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 13:152023-02-28اجتماعي

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی «تالاب نفس می کشد» در بندرانزلی


سرپرست اداره حفاظت محیط زیست انزلی از برپایی نمایشگاه هنرهای دستی بانوان با عنوان «تالاب نفس می کشد» خبر داد و گفت: این نمایشگاه با محوریت معرفی گونه های جانوری و پرندگان در معرض خطر انقراض دریای خزر و تالاب انزلی برگزار شده است.

- برگزاری نمایشگاه صنایع دستی تالاب نفس می کشد در بندرانزلی ایسنا/گیلان سرپرست اداره حفاظت محیط زیست انزلی از برپایی نمایشگاه هنرهای دستی بانوان با عنوان تالاب نفس می کشد خبر داد و گفت: این نمایشگاه با محوریت معرفی گونه های جانوری و پرندگان در معرض خطر انقراض دریای خزر و تالاب انزلی برگزار شده است.

سید حسن جعفری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به لزوم توجه به اکوسیسم های طبیعی، اظهار کرد: وجود تالاب در بندرانزلی موجب به وجود آمدن اکوسیستم متنوعی برای حضور انواع ماهیان، پرندگان و حیوانات شده و علاوه بر گونه های گیاهی و جانوری دریایی، هر ساله با شروع فصل سرد، شهرستان بندرانزلی یکی از مناطقی است که پرندگان مهاجر شمال کره زمین برای قشلاق آن را انتخاب می کنند.

وی تصریح کرد: همزمان با روز جهانی حیات وحش، نمایشگاهی با عنوان تالاب نفس می کشد با محوریت معرفی گونه های جانوری و پرندگان در معرض خطر انقراض دریای خزر و تالاب انزلی با استفاده از هنرهای دستی بانوان در شهرستان بندرانزلی برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی «تالاب نفس می کشد» در بندرانزلی

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی «تالاب نفس می کشد» در بندرانزلی