مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 13:102023-02-28اقتصادي

اقدامات حمایتی سازمان فرهنگی شهرداری همدان از مشاغل خانگی


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: شهرداری همدان توجه ویژه ای به مشاغل خرد،خانگی و حمایت از اشتغال زنان سرپرست خانوار دارد.

- هادی بلاغی در گفتگو با خبرنگارمهر با اشاره به برگزاری جشنواره تولیدات و محصولات زنبور عسل اظهار داشت: برگزاری جشنواره ها و رویدادهای مختلف به جذب گردشگران با توجه به فرارسیدن سفرهای نوروزی کمک شایانی خواهد کرد.

وی افزود: با یک برنامه ریزی مناسب به دنبال این هستیم تا با تدوین یک تقویم اجرایی برگزاری مستمر این جشنواره ها را داشته باشیم.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به برگزاری جشنواره ای به مناسب نیمه شعبان گفت: 17 اسفند همزمان با مراسم جشن نیمه شعبان و به منظور رونق خیابان اکباتان در حال برنامه ریزی برگزاری جشنواره ای هستیم.

بلاغی خاطرنشان کرد: برگزاری این مراسم به صورت عرضه خیابانی و میدانی در مسیر موزه میدان امام (ره)، خیابان اکباتان منتهی به تپه تاریخی باستانی هگمتانه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به هدف از برگزاری این جشنواره بیان کرد: علاوه بر ایجاد جشن و نشاط در عید بزرگ نیمه شعبان برگزاری این برنامه به بحث گردشگری و ثبت جهانی که برای اولین بار در سطح استان بوده کمک شایانی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات حمایتی سازمان فرهنگی شهرداری همدان از مشاغل خانگی

اقدامات حمایتی سازمان فرهنگی شهرداری همدان از مشاغل خانگی