مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 13:102023-02-28اجتماعي

برگزاری کلاس های آموزشی سواد رسانه ویژه فرزندان مراکز شبه خانواده


مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از آغاز دوره های «تربیت رسانه ای» ویژه مربیان و فرزندان مراکز شبه خانواده خبر داد.

- مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از آغاز دوره های تربیت رسانه ای ویژه مربیان و فرزندان مراکز شبه خانواده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید بابایی مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از آغاز دوره های تربیت رسانه ای ویژه مربیان و فرزندان مراکز شبه خانواده خبر داد و گفت: در سال های اخیر که عبارت تربیت رسانه ای را زیاد می شنویم و به کار می بریم، بارها با این سوال روبه رو شده ایم که مگر عنوان سواد رسانه ای چه اشکالی دارد که به دنبال جایگزینی برای آن هستیم؟ حد و مرز تربیت رسانه ای تا کجاست و قرار است چه کاری کند که سواد رسانه ای از انجام آن ناتوان است؟ این تربیت رسانه ای از کجا آمده و معادل چه اصطلاح یا عبارت یا حیطه علمی و دانشگاهی در جهان است؟ مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: با عنایت به اهمیت سواد رسانه ای در رشد و ارتقا افراد یک جامعه به ویژه نوجوانان نیاز به حضور در دوره های تربیت رسانه ای بیش از پیش ضروری است؛ لذا دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور با همکاری مؤسسه تربیت رسانه باران، سلسله نشست ها و کارگاه هایی را برای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کلاس های آموزشی سواد رسانه ویژه فرزندان مراکز شبه خانواده

برگزاری کلاس های آموزشی سواد رسانه ویژه فرزندان مراکز شبه خانواده