مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 13:052023-02-28سياسي

جولان سگ های ولگرد در مناطق مسکونی شهرستان بهار


فرماندار شهرستان بهار به وجود سگ های ولگرد در مناطق مسکونی اشاره کرد و گفت: شهرداری ها باید در کنترل و جمع آوری سگ های ولگرد تلاش مضاعفی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پنجمین کارگروه تخصصی امنیت و سلامت غذایی شهرستان بهار به ریاست روح اله نباتی فرماندار بهار با حضور بخشدار مرکزی، رییس شبکه و درمان شهرستان و سایر مسئولین شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان بهار در این جلسه به عدم همکاری برخی از دامداران در واکسیناسیون به موقع جمعیت دامی اشاره کرد و گفت: فراوانی بیماری تب مالت در 15 روستای شهرستان که همکاری کمتری برای واکسیناسیون داشته اند، بیشتر است که رفع این مشکل، همکاری دامداران عزیز را با دامپزشکی می طلبد.

وی به وجود سگ های ولگرد در مناطق مسکونی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه حیوان گزیدگی هزینه هنگفتی برای خرید واکسن و سرم به دولت تحمیل می کند و به دغدغه اساسی برای خانواده ها تبدیل شده، شهرداری ها باید در کنترل و جمع آوری سگ های ولگرد تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی ادامه داد: حیوان گزیدگی در شهرستان نسبت به سال گذشته کاهش داشته به طوری که امسال 790 مورد حیوان گزیدگی در شهرستان گزارش شده که نسبت به سال قبل 63 مورد کاهش داشته و در مناطق روستایی و شهری به نسبت یکسان حیوان گزیدگی گزارش شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان سگ های ولگرد در مناطق مسکونی شهرستان بهار

جولان سگ های ولگرد در مناطق مسکونی شهرستان بهار