مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 12:402023-02-28سياسي

جشنواره دانشگاهی «مهرواره برای ایران» در استان بوشهر برگزار می شود


معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان بوشهر گفت: جشنواره دانشگاهی «مهرواره برای ایران» در استان بوشهر 13 اسفند جاری به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برگزار می شود و در این همایش از فعالان خیریه ها و گروه های جهادی استان تقدیر .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام سیدعبدالجلیل حسینی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان بوشهر ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه جشنواره مهرواره برای ایران در دانشگاه های بوشهر برگزار می شود، اظهار داشت: مهرواره خیریه ها و گروه های جهادی دانشگاهی با رویکردی انگیزه بخش نسبت به گروه های فعال دنبال تکریم و تجلیل از گروه هایی است که دغدغه مندانه مسائل و مشکلات اجتماعی اطراف خود را رصد می کنند و برای رفع آن ها مجاهدانه و مخلصانه می کوشند.

  وی افزود: در وهله نخست مراکز نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها فتح باب همراهی و حمایت مستمر از گروه های فعال را ایجاد کردند تا بتوانند تسهیلگر امور و کمک کننده این گروه ها باشند.

تبلیغ فرهنگ جهادی و نوع دوستی تشویق و ترغیب عموم دانشگاهیان به منظور حضور در این فعالیت ها، ارزیابی از نقش آفرینی گروه های فعال در رفع مشکلات جامعه، کادرسازی هدایت فرهنگی و تربیت جوان مؤمن انقلابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره دانشگاهی «مهرواره برای ایران» در استان بوشهر برگزار می شود

جشنواره دانشگاهی «مهرواره برای ایران» در استان بوشهر برگزار می شود