مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 12:402023-02-28سياسي

جشن های نیمه شعبان در گناوه با محوریت مردم برگزار می شود


امام جمعه گناوه با بیان اینکه نیمه شعبان از اعیاد بزرگ و نوید الهی و مربوط به آینده جامعه بشریت است گفت: برنامه های این ایام به ویژه نیمه شعبان باید به سمت مردمی بودن سوق داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با تقدیر از دست اندر کاران برگزاری برنامه های ملی و مذهبی در ماه رجب اظهار داشت: با همکاری همه دست اندر کاران برنامه های ماه رجب به ویژه آیین معنوی اعتکاف شهرستان با کیفیت برگزار شد و حضور نوجوانان و جوانان در این برنامه معنوی از ویژگی های خاص بود که باید این سرمایه بزرگ معنوی حفظ شود.

امام جمعه گناوه با تقدیر از برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر و اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال افزود: علیرغم همه نقدها و مشکلات موجود اقتصادی که مردم دارند اما دلبستگی به نظام و انقلاب بر همه امور مقدم است و همواره پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

وی ادامه داد: ملت ایران حضوری تاریخی و ماندگار در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال داشتند و بیش از 20 میلیون نفر در این راهپیمایی باشکوه امسال حضور یافتند که به تعبیر مقام معظم رهبری شنبه تاریخی را ثبت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن های نیمه شعبان در گناوه با محوریت مردم برگزار می شود

جشن های نیمه شعبان در گناوه با محوریت مردم برگزار می شود