مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 12:302023-02-28سياسي

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان بازرسی و دانشگاه تهران


تفاهم نامه همکاری میان سازمان بازرسی کل کشور و دانشگاه تهران به منظور بهره مندی مطلوب از توانمندی ها، ظرفیت علمی و تحقیقاتی ایجاد هم افزایی منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر امروز سه شنبه 9 اسفندماه تفاهم نامه همکاری میان سازمان بازرسی کل کشور و دانشگاه تهران با حضور ذبیح الله خداییان رییس سازمان بازرسی کل کشور و سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران به منظور بهره مندی مطلوب از توانمندی ها، ظرفیت علمی و تحقیقاتی، ایجاد هم افزایی و گام برداشتن در جهت رویکرد نوین ارتباطات مؤثر منعقد شد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در این جلسه اظهار کرد: دانشگاه تهران معتبرترین مرجع علمی آموزشی و پژوهشی در رشته های مختلف در داخل کشور بوده و در سطح جامع جهانی از شأن و جایگاه بالایی برخوردار است و هر ساله هزاران نفر دانشجو در مقاطع مختلف علمی از این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند و این دانشگاه کارهای بسیاری را در مباحث مختلف علمی انجام می دهد.

وی افزود: ده ها و صدها مقاله، طرح و کارهای پژوهشی در این دانشگاه صور می گیرد که این طرح ها و تحقیقات در صورتی ارزشمند خواهند بود که در جامعه اثربخش باشند و اثربخشی نیز به این صورت است که دانشگاه تهران ارتباط تنگاتنگ با دستگاه های اجرایی، نظارتی به سایر دستگاه ها داشته باشد تا بتوان از این کارهای تحقیقاتی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان بازرسی و دانشگاه تهران

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان بازرسی و دانشگاه تهران