مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 12:302023-02-28سياسي

13 برگزیده جشنواره های خوارزمی تقدیر شدند


برگزیدگان جشنواره بین المللی خوارزمی، جشنواره جوان خوارزمی و جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی با حضور وزیر علوم و رییس جمهوری تقدیر و معرفی شدند.

- برگزیدگان جشنواره بین المللی خوارزمی، جشنواره جوان خوارزمی و جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی با حضور وزیر علوم و رییس جمهوری تقدیر و معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سی و ششمین جشنواره بین المللی خوارزمی، اولین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی و بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی با حضور رییس جمهوری، زلفی گل وزیر علوم و دکتر حسن زمانیان رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران امروز با تقدیر از برترین ها به کار خود پایان داد.

در این مراسم برگزیدگان هر سه جشنواره خوارزمی تقدیر شدند.

برترین ها به این شرح است: طرح های برگزیده اولین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی رتبه اول نوآوری شقایق وحدت با عنوان طرح شبیه سازی و اجرای شبکه های عصبی مصنوعی پرسرعت و کم مصرف در گروه تخصصی مهندسی برق و کامپیوتر رتبه دوم نوآوری و فناوری صابر علیزاده با عنوان طرح طراحی و ساخت کاتالیزورهای نانو حفره برای الکتروسنتز پیش ماده های شیمیایی در گروه تخصصی فناوری نانو رتبه سوم نوآوری و فناوری مجتبی طهانی با عنوان طرح سامانه فشارشکن با قابلیت تولید برق در گروه تخصصی مهندسی مکانیک رتبه سوم نوآوری عبدالعلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 برگزیده جشنواره های خوارزمی تقدیر شدند

13 برگزیده جشنواره های خوارزمی تقدیر شدند