مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 12:102023-02-28سياسي

ورود وکلای ملت به موضوع مسمومیت دانش آموزان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه نهم اسفند ماه) قوه مقننه در تذکر شفاهی، - نماینده قم و سروستان در جلسه علنی امروز نسبت به مسئله مسمومیت دانش آموزان در چند شهر واکنش نشان دادند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه نهم اسفند ماه) قوه مقننه در تذکر شفاهی، گفت: ابتدا تشکر می کنم از قالیباف، نایب رییس و هیئت رییسه مجلس و کمیسیون بهداشت و درمان که به موضوع مسمومیت دانش آموزان دختر قم ورود کرده و هیئتی را جهت رسیدگی اعزام نمودند.

وی افزود: معاونت وزیر بهداشت اظهار داشتند که این مسمومیت عمدی بوده است، اگر این صحبت درست باشد باید مسئولان امنیتی و انتظامی این موضوع را پیگیری و با عاملان و مسببین آن برخورد کنند.

نماینده قم در مجلس بیان کرد: مردم و حوزه انقلابی قم با هرگونه تحجر و کار خارج از عقل و منطق مخالف بوده بنابراین ضمن اینکه این کار را محکوم می کنیم و از این اقدامات برائت می جوییم و از تحصیل دختران حمایت و استقبال می کنیم لذا مردم عزیز مطمئن باشند که مجلس پیگیر این موضوع است و قطعا دشمنان ملت ایران نمی توانند از این موضوع سوءاستفاده کنند چرا که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود وکلای ملت به موضوع مسمومیت دانش آموزان

ورود وکلای ملت به موضوع مسمومیت دانش آموزان