مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 11:552023-02-28فرهنگي

پخش همزمان فصل چهارم «نون خ» در «رادیو فیلم»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «حمیدرضا صحراگرد» مدیر شبکه رادیویی تهران در رابطه با ویژه برنامه های این شبکه در لحظه تحویل سال و عید نوروز گفت: - ویژه برنامه بهار در بهار ، مستند رادیویی ایستاده در غبار و فصل چهارم سریال نون خ در ایام نوروز و ماه رمضان روی آنتن می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا صحراگرد مدیر شبکه رادیویی تهران در رابطه با ویژه برنامه های این شبکه در لحظه تحویل سال و عید نوروز گفت: ویژه برنامه تحویل سال نو در رادیو تهران دو بهار نام دارد که از ساعت 21 روز 29 اسفند تا ساعت 2 بامداد اول فروردین ادامه خواهد داشت.

گزارش لحظه تحویل سال در کنار خانواده معظم شهید امنیت، انعکاس حال و هوای مردم و بازار تهران در شب عید و در ساعت های پایانی سال، ارتباط زنده از آستان مقدس امامزادگان، معرفی روستا های هدف گردشگری در تهران و گفتگو های جذاب و شنیدنی با چهره های شاخص فرهنگ و هنر، اجتماعی و ورزشی از جمله بخش های ویژه برنامه تحویل سال نو در رادیو تهران است.

*مستند رادیویی ایستاده در غبار مدیر شبکه رادیویی تهران در ادامه از تولید و پخش مستند رادیویی ایستاده در غبار خبر داد و افزود: مستند رادیویی ایستاده در غبار در 5 قسمت با موضوع روایت شخصیت و زندگی فرمانده جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان که در نوروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش همزمان فصل چهارم «نون خ» در «رادیو فیلم»

پخش همزمان فصل چهارم «نون خ» در «رادیو فیلم»