مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 11:452023-02-28دانش

جشنواره «خوارزمی» مرجعیت علمی کشور را محقق می کند


وزیر علوم با بیان اینکه جشنواره «خوارزمی» مرجعیت علمی کشور را محقق می کند، گفت: رییس جمهور به طور میانگین ماهانه حداقل یک جلسه را به حوزه آموزش عالی و وزارت علوم اختصاص داده است.

- وزیر علوم با بیان اینکه جشنواره خوارزمی مرجعیت علمی کشور را محقق می کند، گفت: رییس جمهور به طور میانگین ماهانه حداقل یک جلسه را به حوزه آموزش عالی و وزارت علوم اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز (سه شنبه 9 اسفند ماه) در سی و ششمین جشنواره بین المللی خوارزمی که در مرکز همایش های صداوسیما برگزار شد، ضمن تشکر از عوامل برگزاری این جشنواره گفت: باید از رییس جمهور تشکر ویژه داشته باشم چرا که به طور میانگین ماهانه حداقل یک جلسه را به حوزه آموزش عالی و وزارت علوم اختصاص داده است.

وی با تاکید بر اینکه ریاست جمهور به علم، فناوری و نوآوری توجه ویژه داشته و دارد، بیان کرد: پنج اولویت برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این دوره در نظر گرفتیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که این موارد را محقق کنیم.

زلفی گل اولویت اول وزارتخانه را مرجعیت و دیپلماسی علمی، فناوری و نوآوری دانست و گفت: اولویت دوم، آموزش، پژوهش و برونداد هدفمند، اولویت سوم نوآوری فرهنگی و فرهنگ نوآوری، اولویت چهارم، شاگرد، فناور و نوآو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «خوارزمی» مرجعیت علمی کشور را محقق می کند

جشنواره «خوارزمی» مرجعیت علمی کشور را محقق می کند