مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 11:402023-02-28اقتصادي

بهره برداری از پست برق GIS خزامی اهواز به زودی


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: فاز اول طرح دائم پست برق 132 به 33 کیلوولت GIS خزامی اهواز در چند روز آینده به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: فاز اول طرح دائم پست برق 132 به 33 کیلوولت GIS خزامی اهواز در چند روز آینده به بهره برداری می رسد.

محمود دشت بزرگ در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: فاز اول پست برق 132 به 33 کیلوولت GIS خزامی در کلانشهر اهواز مراحل تست نهایی تجهیزات را پشت سر گذاشته و آماده برق دار شدن است.

وی افزود: ارزش سرمایه گذاری فاز اول این پروژه یک هزار و 630 میلیارد ریال است که با ظرفیت 50 مگاولت آمپر در روزهای آینده به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: در روزهای آتی و قبل از پایان سال جاری این پست برق وارد شبکه خواهد شد تا با ایجاد ظرفیت جدید باعث پایداری برق شهر اهواز و شهرستان کارون در تابستان 1402 شود.

دشت بزرگ عنوان کرد: فاز دوم و تکمیلی پست GIS خزامی نیز 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات اجرایی آن نیز در حال انجام است و امیدواریم به سرعت پس از تکمیل نهایی وارد مدار بهره برداری شود.

وی ادامه داد: این پروژه یکی از 15 پست GIS است که برای توسعه و تقویت شبکه برق خوزستان برنامه ریزی شده اند و در دست احداث هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پست برق GIS خزامی اهواز به زودی

بهره برداری از پست برق GIS خزامی اهواز به زودی