مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 11:402023-02-28اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های بزرگ بندری بوشهر در سفر رییس جمهور


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: بهره برداری از بخش دریایی پایانه مسافربری دریایی بوشهر و آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه بندر گناوه در سفر رییس جهور به استان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد شکیبی نسب صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخش دریایی پایانه بین المللی مسافربری دریایی بوشهر با اعتبار 900 میلیارد ریال و متناسب با استانداردهای روز دنیا طراحی و اجرا شده که شناورهای هدف این طرح با طول 150 و عمق هفت متر است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: بخش تعمیر اساسی سالن پایانه یاد شده اکنون در دست احداث است که تجهیزات اصلی موردنیاز آن نیز خریداری شده است.

وی ادامه داد: هدف اصلی از احداث پایانه بین المللی مسافربری دریایی بوشهر توسعه گردشگری دریایی و همچنین انتقال مسافر به مقاصد بین المللی است.

آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه بندر گناوه وی عنوان کرد: در سفر رییس جمهور به استان بوشهر همچنین عملیات اجرایی فاز نخست طرح توسعه جامع بندر گناوه آغاز می شود.

شکیبی نسب افزود: طرح توسعه بندر گناوه با 16 هزار میلیارد ریال اعتبار در سه فاز پیش بینی شده است که فاز نخست در مدت 36 ماه اجرا می شود.

وی یادآور شد: این طرح شامل احداث موج شکن، دایک حفاظتی، احداث دیوار پیرامونی، عملیات لایروبی حوضچه تا عمیق منفی پنج م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های بزرگ بندری بوشهر در سفر رییس جمهور

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های بزرگ بندری بوشهر در سفر رییس جمهور