مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 11:352023-02-28پزشكي

مردان نسبت به زنان کمتر به سلامت خود اهمیت می دهند


معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: مردان نسبت به زنان به طرز قابل توجهی کمتر به سلامت خود اهمیت داده و توجه دارند و کمتر به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه می کنند.

- ایسنا/همدان معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: مردان نسبت به زنان به طرز قابل توجهی کمتر به سلامت خود اهمیت داده و توجه دارند و کمتر به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه می کنند.

دکتر بابک صفرزاده خوشابی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مشغله کاری و عدم حساسیت و اهمیت کمتر به سلامت خود یکی از دلایل مراجعه کمتر مردان به مراکز بهداشتی درمانی می تواند باشد که باید با ارتقاء سطح آگاهی مردان نسبت به سلامت خود موجب حساسیت زایی در آنها شد.

وی در ادامه با اشاره به جمعیت 42 هزار نفری مردان شهرستان اسدآباد مطرح کرد: براساس آماری که در سامانه یکپارچه سازی بهداشت ثبت نام کرده اند و خدمات بهداشتی دریافت می کنند، شهرستان اسدآباد دارای 6511 مرد سالمند، 24 هزار و 822 نفر مرد میانسال و 8103 نفر مرد جوان است.

صفرزاده خوشابی با بیان اینکه افراد تا سن 59 سال به عنوان میانسال و افراد 60 سال به بالا به عنوان سالمند شناخته می شوند، تصریح کرد: امسال هفته سلامت مردان به آموزش مردان در مورد حفظ باروری و افزایش باروری و خطراتی که باروری مردان را تهدید می کند، تأکید دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردان نسبت به زنان کمتر به سلامت خود اهمیت می دهند

مردان نسبت به زنان کمتر به سلامت خود اهمیت می دهند