مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 11:252023-02-28دانش

تمهیدات سازمان سنجش در برگزاری کنکور ارشد و دکتری چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن مروتی، معاون امور آزمون های سازمان سجنش آموزش کشور در گفتگوی تلفنی با برنامه تهران 20 به ارائه نکاتی پیرامون آزمون های ارشد و دکتری پرداخت و گفت: - معاون سازمان سنجش در گفتگو با برنامه تهران 20 به تشریح جزییات کنکور ارشد و دکتری پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن مروتی، معاون امور آزمون های سازمان سجنش آموزش کشور در گفتگوی تلفنی با برنامه تهران 20 به ارائه نکاتی پیرامون آزمون های ارشد و دکتری پرداخت و گفت: آزمون دکتری 1402 صبح پنجشنبه 11 اسفند برگزار خواهد شد و آزمون ارشد بعداز ظهر پنجشنبه و صبح و ظهر جمعه 12 اسفند برگزار می شود.

تا قبل از سال 95 آزمون ارشد قبل عید برگزار می شد.

باتوجه به اینکه دو آزمون سراسری جز موظفی های سازمان سنجش شده و علاوه بر آن برگزاری تعداد زیادی از آزمون های استخدامی نیز بر عهده سازمان سنجش قرار گرفته، همه این ها باعث تراکم مسئولیت های سازمان سنجش شده است.

مروتی افزود: مضاف بر اینکه ما برای دکتری و بعضی از رشته های ارشدی که به مصاحبه احتیاج داشتند به مشکلات زیادی برخورد می کردیم تا بتوانیم شهریور اسامی نهایی پذیرفته شدگان را به دانشگاه بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات سازمان سنجش در برگزاری کنکور ارشد و دکتری چیست؟

تمهیدات سازمان سنجش در برگزاری کنکور ارشد و دکتری چیست؟