مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 11:252023-02-28اجتماعي

ارزیابی سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی 10 هزار نوآموز کردستانی


رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان، از ارزیابی سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی 10 هزار و 200 نوآموزپیش دبستانی استان در برنامه ملی سنجش خبرداد.

- ایسنا/کردستان رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان، از ارزیابی سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی 10 هزار و 200 نوآموزپیش دبستانی استان در برنامه ملی سنجش خبرداد.

طالب محمدی، امروز در بازدید ناظران استانی از پایگاه های سنجش رهنما و شماره 2 سنندج اظهار کرد: حدود بیست هزار نوآموز شاغل به تحصیل در دوره پیش دبستانی در سطح استان طی اجرای این برنامه از لحاظ سلامت جسمانی وآمادگی تحصیلی ارزیابی می شوند.

وی افزود: تا کنون پنج هزار و 90 نفر به مرحله تخصصی ارجاع شدند که از این تعداد 3هزار و156 نفر ارجاع هوش، 656 نفر ارجاع شنوایی و یک هزار و 278 نفر ارجاع بینایی بودند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان بیان کرد: 14 پایگاه ثابت در مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی ومداخله تربیتی ومدارس با نیازهای ویژه همراه با 2 پایگاه سیاردر 11 شهرستان وناحیه برای اجرای برنامه ملی سنجش نوآموزان پیش دبستانی درسطح استان اختصاص یافته است.

وی با برشمردن پایه اول ابتدایی به عنوان پایه بنیادین در طول سنوات تحصیلی افزود: عدم شناسایی به موقع و توجه به مشکلات جسمی و ذهنی کودکان می تواند سلامت کودکان را به مخاطره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی 10 هزار نوآموز کردستانی

ارزیابی سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی 10 هزار نوآموز کردستانی