مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 11:102023-02-28سياسي

مقدم: امیدواری و خدمت جهادی، بزرگترین موانع نفوذ دشمن است


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: امیدواری و خدمت جهادی، بزرگترین موانع نفوذ دشمن هستند و آن کسانیکه با ایجاد یاس به دنبال کم کردن اقبال مردمی و اقتدار نظام هستند در حقیقت همان سرسپردگان و نفوذیان دشمنان هستند.

- احمدعلی مقدم، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در رابطه با بیانات راهگشای رهبر انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان، اظهار کرد: معظم له همچون گذشته با بیانات و مواضع روشنگرانه و راهبردی خود، هم راه سعادت را مشخص نمودند و هم دست دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را بر ملا کردند و همچنین مسئولان را نسبت به حربه های خودفروختگان و اجانب و لزوم وظیفه شناسی و قدردانی از ملت آگاه کردند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص یاس آفرینی و لزوم امید داشتن، افزود: سیاست امروز دشمن، یاس آفرینی است چرا که دشمن با ناامید کردن و تحریم های همه جانبه یک ملت، به دنبال اهداف استعماری خودش است لذا روحیه خودباوری و اقتدار و همچنین امیدآفرینی مسئولان و خدمتگذاران مردم بیشتر از هر چیزی موجب سرخوردگی اجانب می شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با بیان اینکه امیدواری و خدمت جهادی، بزرگترین موانع نفوذ دشمن هستند، تشریح کرد: آن کسانی که با ایجاد یاس به دنبال کم کردن اقب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدم: امیدواری و خدمت جهادی، بزرگترین موانع نفوذ دشمن است

مقدم: امیدواری و خدمت جهادی، بزرگترین موانع نفوذ دشمن است