مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 11:102023-02-28سياسي

کاهش 30 درصدی سوانح جاده ای در صورت ایمن سازی 800 نقطه حادثه خیز


اگر 800 نقطه حادثه خیز ایمن سازی شود، 30 درصد جانباختگان و سوانح جاده ای کاهش می‎ یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار کمال هادیانفر در حاشیه هفدهمین همایش سراسری مدیران و رؤسای پلیس راهور فراجا و در جمع خبرنگاران گفت: در این همایش پیرامون اقدامات سال تبیین و تحلیل موضوعات صورت می گیرد و عملکردها مورد بررسی قرار می گیرد.

رییس پلیس راهور با بیان اینکه سفرهای نوروزی و کاهش تصادفات در سال آتی از جمله اولویت های پلیس راهور است، گفت: در این همایش هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه ها را دنبال می کنیم.

وی با بیان اینکه 32 دستگاه در حوزه ترافیک نقش دارند، گفت: در این حوزه هشت دستگاه نقش اساسی دارند که در این همایش حضور دارند.

هادیانفر با اشاره به شرایط خاص نوروز سال آتی به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان عنوان کرد: برای نوروز سال آتی پیش بینی افزایش 36 درصدی سفرها را داریم.

رییس پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: در روز سه شنبه مورخ 23 اسفندماه رزمایش آمادگی همه دستگاه ها در سراسر کشور با مرکزیت تهران در دانشگاه علوم انتظامی برگزار می شود.

وی با یادآوری ضرورت رعایت نکات ایمنی در هنگام رانندگی اظهار کرد: 34 درصد تصادفات در جاده ها رخ می دهد اما 75 درصد از کشته ها و مجروحان در جاده ها هستند و در نوروز سال جاری هزار و 44 نفر در تصادفات جان خود را از دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 30 درصدی سوانح جاده ای در صورت ایمن سازی 800 نقطه حادثه خیز

کاهش 30 درصدی سوانح جاده ای در صورت ایمن سازی 800 نقطه حادثه خیز