مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 11:052023-02-28سياسي

موفقیت های امروز ما در حوزه دفاعی، حاصل اتکا به دانش بومی جوانان است


رییس شورای شهر تهران با تقدیر از برگزاری رزمایش آسمان ولایت گفت: موفقیت های امروز ما در حوزه دفاعی حاصل اتکا به دانش بومی جوانان بر اساس شعار ما می توانیم است.

- رییس شورای شهر تهران با تقدیر از برگزاری رزمایش آسمان ولایت گفت: موفقیت های امروز ما در حوزه دفاعی حاصل اتکا به دانش بومی جوانان بر اساس شعار ما می توانیم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران در یکصد و سی و دومین جلسه شورای ششم با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم و امنیت کشور به رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 1401 که در منطقه عمومی شمال غرب، غرب و مرکز کشور در حال برگزاری است، اشاره کرد و گفت: برگزاری چنین رزمایشی کاری ارزشمند و بر مبانی علمی است.

وی با یادآوری روزهای تعرض جنگنده های بعثی عراقی به شهرهای ایران به خصوص تهران گفت: زمانی توسط هواپیماهای دشمن تهران را در ارتفاع بالای 70 هزار پا موشک باران می کرد و اهمیتی نداشت که این موشک ها به کدام ساختمان و منطقه اصابت می کند و ما متاسفانه نمی توانستیم با این تجاوز مقابله کنیم و علت آن نبود سیستم های پدافندی در ردیابی و مقابله بود.

چمران افزود: محدودیت ها و تحریم هایی که علیه ایران در دستیابی به سلاح در مقابله با تجاوز عراق بود موجب شد تا امام راحل به عنوان مبنا شعار ما می توانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت های امروز ما در حوزه دفاعی، حاصل اتکا به دانش بومی جوانان است

موفقیت های امروز ما در حوزه دفاعی، حاصل اتکا به دانش بومی جوانان است