مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 11:012023-02-28سياسي

رشت در آستانه ثبت جهانی صنایع دستی / دولت سیزدهم از صنایع دستی حمایت می کند


مدیرکل میراث فرهنگی گیلان به همراه معاون صنایع دستی وزارت در دومین روز از بازدید ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی از شهر رشت با حضور در کارگاه های صنایع دستی و هنرهای سنتی با بانوان شاغل در این عرصه گفت وگو کرد و به بررسی نیازها و مشکلات آنان پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ولی جهانی امروز در حاشیه بازدید ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی از پیاده راه و خانه هنرهای صنایع دستی رشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صنایع دستی از دیر باز تأثیر و نقش بسیار مهمی در اقتصاد مردم گیلان به ویژه برای بانوان داشته است.

وی در نشستی که ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی با بانوان فعال صنایع دستی و هنرهای سنتی در مجموعه گیل بانو داشتند، گفت: تعامل بین هنرمندان جهت ارتقای سطح کیفی محصولات و ایجاد بستر مناسب به منظور عرضه و بازاریابی تولیدات و صنایع دستی بانوان جزو اولویت های سازمان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان با تأکید بر فراهم کردن بستر مناسب برای عرضه محصولات صنایع دستی تصریح کرد: بانوان توانمند استان با ارائه محصولات خود در جامعه و همچنین بازارچه های دائمی صنایع دستی موفق شدند گام مفیدی در زمینه درآمدزایی خود و خانواده شان بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشت در آستانه ثبت جهانی صنایع دستی / دولت سیزدهم از صنایع دستی حمایت می کند

رشت در آستانه ثبت جهانی صنایع دستی / دولت سیزدهم از صنایع دستی حمایت می کند