مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 10:502023-02-28اجتماعي

صدور 387 اخطاریه برای ساختمان های ناایمن منطقه 21


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21؛ محمدرضا پوریافر شهردار منطقه با بیان اینکه واقعه آتش سوزی خیابان بهار بار دیگر زنگ خطر بزرگی را به صدا درآورد، - شهردار منطقه 21 از صدور 387 اخطاریه برای ساختمان های مسکونی، آموزشی، تجاری، فرهنگی، صنعتی و کارگاهی ناایمن این منطقه در سال 1401 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21؛ محمدرضا پوریافر شهردار منطقه با بیان اینکه واقعه آتش سوزی خیابان بهار بار دیگر زنگ خطر بزرگی را به صدا درآورد، گفت: ایمن سازی مراکز پرتجمع و پرتردد یک ضرورت است و صدور اخطاریه و انجام پیگیری های لازم جهت رفع خطر ساختمان ها جزء اولویت های مجموعه مدیریت شهری منطقه 21 است.

پوریافر تاکید کرد: به همین منظور در سال 1401، تعداد 387 فقره اخطاریه برای ساختمان های پرخطر با کاربری های متفاوت صادر شد تا از بروز سوانح و حوادث جبران ناپذیر جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از عوامل موثر در بروز حوادث ساختمانی، تغییر کاربری های غیر مجاز از سوی مالکان است گفت: در منطقه 21 به طور جدی پیگیر رفع خطر و ایمن سازی بنا های خطرساز هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 387 اخطاریه برای ساختمان های ناایمن منطقه 21

صدور 387 اخطاریه برای ساختمان های ناایمن منطقه 21